Blogger Layouts

Sunday, November 14, 2010

FREWNZZZZ






Ntah la da br je aku tglkn Dungun aku rasa aku rindu pulak kt member2 aku..
Xpesially Nurul Asmaa, Tuan Erma Zuriatie, and Farah Nadia..
Hurmm..
Kalo dorg tahu aku ni sedih bile dorg xde kn aku malu..
Dorg la kawn mle2 aku knl..
Semua buat asgment and wat bde semua bersama..
Gado manje pn dengan dorg..
Aku epy ngn dorg..
Tp bile dorg da xde br la aku rasa sedih sgt…
Npe dorg pergi..
Npe la kejap sagt dorg ngna aku…
Npe la xselama2 nya…
Ya allah…
Kuatkan lah hamna Mu ini ya allah…
Aku hamba mu yg lemah yg allah,,..
Aku ni xleh lari dari kenyetaan yg aku sedih tnpa dorg..
Huhuh..
Susah nye nk luahkn..
Hanya org ada kat tempat cam aku je akn pahm..
Npe la kn..
Berlaku..
Tdo sae2..mkn maggi sme2..semua bersama,,,,huuhuh….start dari first paper lg aku sedih sebenarnya,,,
Tp aku sorok simpan dlm ati…aku xnk kwn aku sedoh time aku tglkn dorg..
Aku xnk natap lama2 mke dorg..tkt aku nagis..n aku xnk dorg sedih…
hurmmmm

smlm aku tgk gambar2 dorg..
sedih sgt2..:(
aku teringat blk time aku ngn dorg..



No comments:

Post a Comment