Blogger Layouts

Tuesday, November 9, 2010

Finally...

Finally abis gak aku nye final..
aku xtau nk ckp aku ni epy ke pe..
tp aku epy sbb pas ni aku leh dok dkt ngn famly aku..
ngn nenek tersyg aku..
walaupun dlm msia tp aku rs aku dok jao sgt ngn dorg...
ye la dari kecik aku xpernah berpisah...
huuh
nk dikatakn aku ni ank manja pn ada kot..
hahah
tp xpe la...
aku leh servive kot..aku ske cam ni..aku xske didik diri aku ni jadi mengada kot..
aku ske idp berdikari....
huhh...

Abis gak tok aku finall...
td ada taklimat pasal PRAKTIKAL...
aku dpt praktikal kat Kementerian Pelajaran
tp bahagian Khidmat pengurusan..
heheh...
terbek la kn...
aku ske bg khidmat kat org ni..
buat kerja amal jariah...
hahhaha...

mak aku kata aku ni ada tokoh to k sumabgkan tenaga aku kt org len...
ahhaah
terbek la kn...

nnt 13.11 mak aku n mkck aku amik aku kat Terengganu ni...
mak aku tdo satu mlm kat sini den 14.11 baru blk kl..
xsaba nih...wwaaaa...

Aku nk enjoy puas2 sblm aku strt praktikal..
insyallah aku dpt g praktikal kalo aku xde sangkut paper..
huhhu

xpe la pape pn aku epy sbb aku da nk abis DIP...
nnt aku nk smbg degree dlm EVENT MANAGEMENT...
huuh
seronok kot..
aku da ada pengalaman da dlm amik EVENT nih..
seronok...
aku dpt kenl ramai org n deal ngn org..
aku dpt knl ramai pengai org yg ada kat dunia nih kot..
hahah...

pape pn aku seronok ngan kehidupan aku sekarg...


CHILL...
:)

No comments:

Post a Comment