Blogger Layouts

Sunday, November 21, 2010

AWEsome la....bersama MEreka di OU....

My Bestie Fren...
FREN 4eVA


Smlm aku nk citer la kn kiteorg plan nk kua ni dari ari aku blk dari kl iaitu ari Jumaat,,plan punye plan tbe2 lak dorg ajk aku kua g OU..
aku k je...
mle2 nk only girls kot..tup tap tup tap ada gak laki...
hehe xpe la dy la wat kiteorg rasa save skit..hehehe...
mle nye jnji nk kua kul 12 org cakp janji melayu kn..haha..mmg melayu sgt la kn..
kua umah da nk dkt kul 2 kot..
ni la btol2 melayu..
aku kejut Adhwa awl kot..
dalm kul 10.45 pagi...awl la tuh kn..den aku call dy lg dalm kul 11.30..dy agkt ph..tp dy ckp jap2 lagi la..
aku k lagi..time tuh pn aku xmandi lagi la..
huhuh..
pastu dy amik aku kul 1 tepat..
den nk amik lagi Shera,Nas n Nud..amik kat umah masing pulak..haha....kesian kat Adhwa..tp aku tau dy xkesa..
maklum la da kerja kn ...xkesa da pasal duit nih...hahaha
hurmm..aku nk bg tau cter kelakar..bile semua da ada da kt dlm kete dari strt perjalanan asik gelak je..
leh lak nk round kat frimm kn Adhwa ckp dy rindu kat Frimm..
Frim tu la tmpt kiteorg men kecik2 dlu..
cter pasl org cirit la..
kalo kiteorg jmpe mmg hapening.. teringt blk kish2 lme kot..hahahah

No comments:

Post a Comment