Blogger Layouts

Thursday, August 4, 2011

i Need a Doctor...:(

Tlg la aku ni kwan2..aku rasa serabut sgt ni..kite org knl hampir 4 bulan cam tuh..dy budak U aku..tp aku skg baru kiteorg knlll...hurmm..masa berlalu dgn pantas..
n now dy ada tnye pasal TASte aku kat laki cam ne..uhuh..aku pn ckp la...
den kiteorg stop msg..
den pagi ni baru dy msg wish mornink kat aku..
den as usually..aku akn reply blk...
den aku tnye blk pasal smlm npe dy tnye soklan tuh kat aku....
dy ckp " nk kenal u dgn lebih dkt"
adui..ni yg wat aku xterkata pape nih...susa nye jadi cam ni..adui..
ni wat aku jadi speechless ni...
aku tau dy eklas ngan aku...tp hati kite ni cam ne..
secara jujurnye la..
aku angp dy sbg seorg kwan je..xlebih dari tuh..tp dy ckp dy agp aku lebih dari tuh...
cam ne nih..
xkn la aku nk terima dy sbb kesian n sbb nk jaga ati dy,,,
hurmm..
cam ne.??
tlg syer..

kepala buntuh nih,,,:(

6 comments:

  1. awak yakin ke just as abg je...kekadang kte secara x sedar yang kte sebenarnye syg seseorang sehinggalah kte akhirnya kehilangan dia, dan saat tu dah terlambat. Tapi kalau awk yakin, awk terus terang je la dgn dia, jgn bagi harapan kosong. Nnt sakit kesudahannya. Lepas awk da terus terang, terpulang la pada dia masih berusaha atau tak. berkawan biar seribu, bermusuh jangan sekali. Smile =)

    ReplyDelete
  2. wow..sabar2 beb..doktor ko ade ni haa..
    ermmm aku ase aku tahu spe yg ko mksudkn..huhuh..
    ko knl die dulu..follow ape die nk..ko bt mcm aku nk amin..follow jee..kalo dh jodoh ade laa tu..ko jgn bnci die plak..

    ReplyDelete
  3. ko try je dulu...
    kalo mmg x dpt ape leh wat...

    ReplyDelete
  4. maya:..thnx....
    nuru: aku tkt aku akn benci dy cam ne...??
    shafiq:..ok...tq

    ReplyDelete
  5. cam ni jelahhh..
    kau cakap jelahh kat dy...
    "gudbye romeo"
    pastu meh aku lak ngorat kau..
    hahahahah..
    terang kan kat dy lah..
    ley nyeee

    ReplyDelete
  6. Far8: susa la..kite kne jage ati org..nnt dy ckp pe lak..hurrmm

    ReplyDelete