Blogger Layouts

Saturday, July 23, 2011

yipii...:)



Huhu.da lame da aku xupdate blog ni kn..juhuh..rindu tul la rasanya…hhuhuh…aku nk bg tau yg aku da xkeje lagi da kat PETRONAS as cashier..aku dpt keje as Personal Assistant kat Company engineer masa da dkt sebulan da aku kat company tu as secretary..korg rasa aku seronok ke dpt keje as PA?xla..aku xske kot..aku ske sbb aku dpt peluang belajar kos ni tok aku tgk sejauh mana org sebagai assistant ni leh jadi PA…huuh..seronok tu seronok.nk dikata kn semua org menyebut aku ni la PA kepada DAto..huhu…aku mmg pena pn meeting ngan Dato..berpeluh kot aku masa tuh….da la masa tuh aku baru masuk 3 hari bekerja,..aku xtau lagi pe yg ada kat company aku..huhuh…baru terkapai2 n blur2 lagi kot…aku xsangka aku kne amik minute of meeting masa day jadi chairman n dgn head of department y glen..satu la yg aku xske jadi PA ni..semua org ske sebut2 la..adui ……..mcm la bagus sgt nk semua org knl..xske nye!!..ptot la org kata social bile jadi PA ni..masa aku praktikal xde la sgt macam ni..ble kat alm pekerjaan baru la aku tau jadi PA sebenar mcm mana..huhu..kene jwb call ble org call..den aku kne tau la..but I had really great experience….seriously…aku seronok kje kat sne..but sometimes aku rasa..i worked there is to gain knowledge n get experience…tu yg penting bagi aku…..sblm ni aku penah jadi CLERK..,den CASHIER,, n skg bidang pe yg aku belajar..:) iaitu SECRETARY….huhuh…bidang ni xsemudah yg org sangka la sebenarnye…susa sebenarnye…kite memerlukan kekuatan fizikal n mental la..sng ckp…tu je…las FRIDAY..ada wat Farewell prty to YAP.. yg nk g ke tmpt keje baru.sok kiteorg wat la mkn2….kalo bab makn semua laju..ahahah…






2 comments:

  1. hahahah..perghhh PA dato tu..tp jgn jd skandal dato dh ahh

    ReplyDelete
  2. ko jgn la ma...dato dy CINA la..xnk aku...ahahah

    ReplyDelete