Blogger Layouts

Sunday, July 24, 2011

Maaf kn SY..:(

Aku rasa rimas kadang2 ngan perasaan nih..smlm aku call DY,,..DY yg da lme aku xcall…menjadi satu tanda tnye kat diri aku npe aku call dy…xpe la..bkn selalu pn aku call DY…hurmm…

Aq:I jz wanna say sorry

DY: npe u remove I dari FB?

Starting dari tuh aku rasa…hurmm..ntah..aku rasa sakit ati tu yg aku remove dy tuh..tuhan je tahu pe aku rasa masa tuh..ya allah…xtau la nk ckp cam ne weh..tp aku rasa ni la terbek…tp masa skunk aku rasa aku nk pk aku la akan wat diri aku cari dy nnt…ya allh…aku nk kn tenteram di hati ni ya allah….

Aku rasa paling sedih sebb masa dy ckp kat aku dy perasan aku remove dy masa dy nk ajk aku g kenduri abg dy masa bulan 6 hari tuh…hurmm..aku paling sedih dy cakp…’I cari u dalm fren list i..sbb I penah promise u la org pertama yg I nk ajk…”huhu kalo korg kat tmpt aku cam ne ko rasa…huh..serba salh x..mau xserba salh..gler weh..aku rasa sedih gak kot masa aku rasa aku la wat dy cam tuh…npe la bde ni jadi kn…dy ckp aku da berubah la..dy ckp aku ni da makin tegas…setiap org akan berubah kn…

So its me…J..dy kne terima aku seadanye…..xpe la..aku nk minta maaf la kt dy..btw sory awk..sy xniat nk wat,…tp org ckp tgh marah mcm2 leh jadi…L

No comments:

Post a Comment