Blogger Layouts

Friday, April 29, 2011

Look OUT pOINT, Ampang..:)


Setelah sekian lama kot...aku pnyela rancang ngan membe ngan aku..at last 29 April 2011 dapat gak aku g ngan membe aku,,,nk harapkan g ngan membe2 laki..mmg x la kot..hehe...
kite org bertolak dari rumah kul 8.30 mlm..den after da gerak tuh..mle2 decide nk g tgk wayang...den at last aku ajk dorg g makn..kiteorg g la kat LOOK out POINt kat Ampang ni..before dis aku penah g ngan fmly aku...so aku cdg kat dorg je la..
tmpt dy pn cm cntik kot..romantik..bile la nk g ngan BF kn..heheh...xpe la..nnt aku g la..hahah btw da cukup bes da g ngan NAS, CHERA n AIN...kiteorg asik gelak je kot..heheh


AIn ngan HIdangan makan yg diorder...CHIKEN GRIL wif Strawbery Banana...

NAs pula ngan Bolognise dy...n Pineapple Banana...

Chera pn order makanan sme ngan AIn n AKu... dy pn air PINEapple BAnana..

fyi...kiterog semua order air semuanye Ada BAnana,,ehhe..banana kn sihat tok tubuh badan...
Btw tmpt dy sgt romantik actually,,,



thnx 4 read this entry...:)
kalo ada cter bes leh la aku kongsi lagi k...:)

No comments:

Post a Comment