Blogger Layouts

Thursday, April 7, 2011

Finally

Finally abis gak aku kan dengan PRAKTIKAL kat Kementerian Pendidikan Malaysia, Bahagian Khidmat Pengurusan Putrajya..aku update blog ni pn masa aku tinggl lagi 7 hari aku nk abis praktikal..bes kn..huhu…aku rasa seronok pn ada …aku rasa sedih p nada..aku pn xtau npe..mungkin sbb aku nk tinggal kn sahabat yg aku rapat kat sini la….sedih kot..walaupn da 3 bulan aku bersama merek2..aku rasa macam da lame da aku kenal dorg sbb g kursus sama2..tido sama2..aku sebenarnye xkesa pn aku ditempatkan dimana aslkan aku leh wat kerja pe yg dorang bagi..aku xpernah nk menolak tok kalo org bagi kerja kat aku..aku akan cuba sedaya upaya aku..aku pn tgh belajar kn…pe yg aku wat semua ni aku akan apply pe aku belajar..ak ni manusia biasa yang xpernah terlepas dari kesilapan kn…aku minta maaf la kalo aku ada sakitkan ati sape2 …aku epy sebenarnya kat sini…jz mle2 je aku rasa aku tension sbb aku xdpt nk sesuaikn lagi diri aku ni..aku pn xbiasa dgn environment kat opis sebenarnya… Thank god coz everybody yg ada kat opis ni bagi aku tunjuk ajarn bantu aku…terima kasih xterhingga… Thnx a lot..tu je aku dapat cakap

No comments:

Post a Comment