Blogger Layouts

Sunday, April 24, 2011

Finished my DIPLOMA!!


25 April 2011..is my las day for my presentation for industrial Traning...waduh..aku da abis da diploma..aku rasa nk jerit pn ada..hahah...bes la kn aku da abis da stage yg pertama untuk aku terus berjaya..huhu..thnx too my MOM cz give me support..pe yg penting lahir dari kekuatan aku sendiri tok aku berjaya..tu yg lebih penting...walupn aku pernah terjatuh kebawah..tp semangat yang aku ada aku kne tabah harungi segala..tu yg penting....

las aku present kat UiTM Dungun...bes la kn..jmpe kawan2 n kumpul same2.. bes kn..semua org akn tunggu saat sebegini..cam tu la aku gak..aku rasa las la jmpe dorg...hurmm....

tp aku rasa da x bes da kat sini kot..aku rasa nk blk cepat je..walaupn byk kengangan kat sini tp aku rasa aku xnk la igt blk ..aku rasa better silent kn..its be better...

k...semua org da besar la kn..
heheh..aku rasa len je kot..heheh...da la...k la...akur asa aku nk smbung blaja pas ni..aku nk Amik EVENT MGT...dats my choice...
mak aku xbg..but i try ma bes la.....

k la..aku xde mood sgt ni nk tulis bde ni..dlm masa yg sama aku rasa sedih ada, gembira ada,.ntah la..mcm2 la perasaan nih...huhuhu

k la..bye..

No comments:

Post a Comment