Blogger Layouts

Saturday, January 29, 2011

Notink to say!!!

td aku terbaca la sorg ni nye blog..aku jeles la kot ngan dy..
bertuah la dy kn...
dy da la cantik...
n dpt boi lak yg ensem...aku rasa bertuah sgt kot ....
bile la aku nk jadi cam dorg kn..temui kebahagiaan yg selama ni aku cari...

aku rasa kadg diri aku ni sunyi la..
i really need HIM in my life..
yeah aku akui salah aku sbb aku ckp aku da ada bf..but i juz wan to know dat he really love me or not..
after i tell him dat i already have boi..he said dat all girls same...
oh god.!!
i cant image dat i alrady hurt him..
im really sory dear,,
I love you,,,
BUT i must let you go..
i dont know y..
bile aku syg dy...dy ignoore je aku....
bile aku rasa dy xperlukn aku baru dy dtg kat aku..


i still remember on 13th November..he sent me a msg...
dy tnye kaba aku...

HIM: hi how are you?

me: Fine Tq..how about u?

HIM: me too...
(maslh line...)
HIM: u xnk msg i ke??

me: mana ada la...msg u baru smpai...

HIM:ow..kalo u bz u ckp la...

me: i xbz la...i br je smapai uma.. i br balk dari terengganu...i da abis da..i da fullly kt kl...:)

HIM: ow leh la kua nnt...

me: i ok je..

HIM: i dgr citer u da ada bf ?

me: mana u dpt citer ni?

HIM: u xyah la nk tpu diri u tuh...buang masa je..

me: yes i am

HIM: see..semua perempuan sama je...TERIMA KASIH byk2 la fatin izzati....

me: y??

HIM: mana semua janji2 u kat i...i pgg janji i kat u..ari tuh ada sorg gul mintak DECLARE ngan i but i pk u..sbb tu i xnk kat gul tu..i pgg pada janji la..xpe la..untung dat boy dpt u..btw tq...BYE....

but b4 dat i ada sent msg kat dy yg aku ckp aku syg dy...

den dy reply yg dy ckp aku ni slh anta msg kat dy..oh GOD..dat time aku xgne lagi nk nages kot..huuuhu....aku tension gler kot..smpai aku ajk kak aku g karoke mlm...aku nages kot.ms kat karoke tuh aku ..lagu semua nk lagu sedih je..
aku pn nyanyi la lagi AKU MASIH SETIA nyanyian lagu FARA DHIYA....

sedih kot time tuh..
org len xkn phm pe aku rasa...

after one month aku pn...msg dy..

me:salam i nk mintak maaf about dat day...i eklas nk kawan ngan u...i sent msg ni jz nk minta maaf...sory k...

aku egt dy xnk bls.. (a few minutes)

HIM: oh im glad to hear dat...k.i xkesa pn...

after dat relation kiteorg da k da...

aku epy la sbb aku n dy da ok da...bt at the same time..aku rasa dy da ada yg spesel kat ati dy...
kali dy ada bgs la..aku epy dgr..aku leh doakn kebahagiaan dy je...tu je aku leh wat...

time nk NEW YEAR...ptg tuh aku msg dy...

me: mlm ni u clbrt new year kat mana?

HIM: xtau lg...may curve kot...y??

me: tnye je...

HIM:u g ke?

me: mayb

HIM: ow ok..g ngan bf ke?have fun..n hv a nice day..:)

me:bkn ngan bf la..pls la jgn ckp pasl bf leh x...bf xwujud k...huhu

HIM: bia btol fatin izzati ni..haha..k k..Have a Nice Day....:)

aku pn mls nk pk lgi..aku pn kua la ngn member aku kt curve..aku x expect pn nk g sne...


den aku msg dy lg..

me:u g curve ke?

HIM:aah

me:jom la jmpe..i ada kt mcd nih...

HIM:xnk lah..

me:la td ajk jmpe

HIM:i segn..ada membe u...

den after abis new year..dy pn msg la aku

HIM: i segan la..ada member u...
i nmpk u td sebenarnye....

me:ye ke..tpu la...

HIM:btol la....i nmpk u kt mcd..tgh bercerita...

me:i pkai bj wane pe?

HIM: xegt..tp u pkai bj la..hehe....

den kiteorg pn gayut la...dari kul 2pg till 6 pg..lme kn..bes sgt..aku rasa swonok..tp kejp je bahagie tuh....

till now aku rasa dy xperlu kn aku...

aku rasa dy da ada gf la..aku rasa bahagie je ngan sum one...
bia la kn dy...

but i still remember till now dat last msg from him dat he told me dats he love me sho much....

i remember till my last breath,.....

:)
tq cz love me...
aku ni xdpt bg pe yg dy nk kn..so...i must let him go....

huurrrmm..:(
:(
:'(



No comments:

Post a Comment