Blogger Layouts

Monday, January 31, 2011

2 years not enough for me to know you well...







2 tahun x bermakne kite knl dy kn..

Ye la da hampir dua tahun aku da knl dy….org ckp kalo kite knl lame xsementinye kita akan knl semua perangai dy kn…I learn this after it happened to me..btol orang ckp kn..mle2 kite knl semuanya akan manis,.but after that everything will change DRASTICLY…OH GOD!!

Help me…

After pe yg aku lalui ni merupakn pengajaran bagi aku…aku rasa nyesal nye kenl dy..aku nk bg pesanan kpd sesiapa yg knl ngan boi tu BECAREFUL k…aku kat sini aku xnk korg kene cam mana aku kne k..mayb kat sini tmpt aku nk luahkn rasa tidak puas ati aku kat org bernama lelaki…

Damd sial!!!sumpah aku ckp…

Mulut manis macam madu…ckp I setia ngan u but cam %$^%&%&(%.....

Laki kn mulut nk manis je..dy cakp kat aku perempuan semua sama..padahal dy lagi terok dari aku..

CILAKA la boi cam tuh..

Sory la kalo korg rasa aku ni kuat maki org..tp aku geram kot..

Kalo korg ada kat tmpt aku mmg doh..sumpah korang lagi terok dari pe aku rasa kot..

Seyes doh..aku xtahan gak..

Walaupn aku xpernah jmpe dy but dari pe aku knl dy..dy seorg yg setia..but aku sala rupenye..

Its ok..it could not happened again to me…

Thank u la….

Aku nk pesan satu je la kt dy kn kalo dy terbaca la blog aku ni..

I JUST WANT TO WISH UR DREAM COME TRUE N HOPE U BAHAGIA NGAN DAT GUL..

Aku xfrust pn dy ada gul len..but the way he told me that HE LOVE ME SHO MUCH…

Hak tui la!!!

Sumpah aku cakp..aku da meluat da dgr bde tu..

Du tu B*******…..serius kot aku ckp…huhu

Aku nk bg pesanan la…berwaspada la ngan boi kot..org yg kite knl lame xsemestinye kite knl perangai org tuh…

Ati2 k kat gul diluar sana..jgn mudah terperangkap ngan kata2 laki k..

Satu lagi la aku mintak supaya dy jgan la GUL tu cam ne dy wat kat aku..bia aku je la rasa k..


P/s:ATI2 GUL

No comments:

Post a Comment