Blogger Layouts

Wednesday, January 19, 2011

Allloooowww

Ai lama btol aku x update kan aku nye blog.. makulumlah aku kn tgh prktikl kn..hahha..so bz skit…

Hahah

Konon la bz..padahal free je..spe yg penah bekerja akan tau cam ne kehidupan bekerja..klo kat uma leh rilex2 lagi..tp bile keje opis bile nk keje tu urgent smpai masa pn xsedar bejalan ngan pantas kn..huhuh

Tau xpe la kn…aku baru tau cam ne kehidupan or bekerja mcam ne…betapa susahnye..huuh

Aku rsa skg antara kerja ngan belajar better aku belajar lagi kot..

Lgi enjoy..hahahha…aku rasa 4 bln prktikal ni mcm 4 thn beb…pergh ni pn nk dkt sbln aku rasa mcm seratus thn da…kalo dpt staf yg bes otak gle2 ok..tp ada certain kat opis department aku ni ADA yg xleh nk consider aku ni sebagai pelajar prktikal…org tu expect aku ni tau semua perihal kat dalm OFFICE ni sblm aku msk..dorg egt aku nip e…huuh

Aku pn xphm a…

Huhu..manusia2 huu..mcm2 rupa…tp xpe la..ni merupakan persediaan aku tok aku msk alam pekerjaan nnt…thnk GOD coz give me this opportunity,,,,

Allah meletakkan aku kat tmpt tu ats sbb2 tertentu..:)

Yg penting aku dpt xperince la…bgs gak kn..

Aku ada gak ngaku kat pegwai yg ada kat sini..aku bkn ngadu pe..tp aku nk tau npe org tuh jadi cm tu..rpenye dy mmg cam tuh..

Da ramai org kerja bawah dy tp semua berhenti…msti ada sebb kn npe org yg bekerja bawah dy berhenti..hahha…

Aku tau la sebab pe…hahah..kesian la..manusia ni kalo da tau da salh dy tp dy xsedar lagi kn…ish2…

Kesian aku ngan org cam tuh..aku dari jao dapt tgk dy ni jenis cam ne…hopefully bile aku da jadi cam dy aku xnk wat cam ne dy wat kat org bawah dy..

Jao kan la aku..tp aku xske kot keje dlm opis ni…huu..

Tau x..dorg ni puak2..

Aku egt da besar da lps alam U aku dapat la tgk cara idop manusia bergaul cam ne..tp syg la..

Smpai bile2 la kot akn jadi cm ni..huuh

Jumaat sampai ari Ahad aku ada Kursus Sasaran Kerja Tahunan kat Morib kot…huhu….

SGT2 Bosan kot..pergh ada lak kan mmg bosan la sng citer..aku xske g sne….ye la..masa org discuss aku xtau nk wat pe kot…bosan gler..dorg dok bincg sma dorg je…bosan gler..pastu pas aku blk dari MORIB tuh aku demam kot..hahah

No comments:

Post a Comment