Blogger Layouts

Tuesday, May 24, 2011

whats going on..??

“Ungkapan sayang tidak sementinya perlu bagi menggambarkan rasa CINTA dalam hati. Cukup dari renungan mata dan perlakuan masing2 tentu dapat memahami apa yang dirasakan dalam hati. Degupan jantung yang tidak menentu setiap kali berhadapan dengan member petanda yang kita menyukainya. Renugan matanya yang menyusuk kalbu juga mampu menyampaikan maksud hati.”

Memang cukup bermakna bagi pasangan yg bercinta kn…aku rasa bahagia je bile aku berada dalam situasi cam ni..spe yg xseronok kn….bahagian je…

Mmg ada setengah lelaki akan menunjukkn perasaan syg tu melalui perbuatan dy kat kita…ada setengah lelaki ske bermain dengan kata2..aku rasa lelaki jenis ini sampai bile dy xkn jmpe mana2 gul yg sesuai dengan dy kn…sebab aku percaya kadang2 dengan hokum KARMA…pernah dengar kn hokum ni..n dalam islam juga..kalo kite buat baik akan dibalas baik..tu biasa korg dgr kn..its sounds good rite,,so wat la baik kat org k….jgan la sesekali kite sakiti hati wanita…aku bukan apa aku da letih da asik dimenkn je…

Mungkin pe aku dpt ni sama mcm aku pernah wat kat org…aku da dpt balasan dy…tp tu semua dlu…kadng2 aku xkse bile hati aku ni dipakse oleh orang yang aku xske.nk wat cm ne la ngan org cm ni..korg pn tau kn..ati kite ni xleh dipaksa…CINta tu leh je dating hari ni..SOK da ilang da rasa CINTA kita kat dy..mmg bukan niat kita nk men kn perasaan org..tp kalo kite tpu org lagi la..nk wat cam ne la…nobody perfect…so I take it as challenge..jgn men kn perasaan org..try jadi jujur ngan org tuh…kdg2 kite ni men ikut sedap..

Ada stgh org nk popularity je bile ada ramai gf or bf..mcm pe je kn..ko egt ko howt sgt!!hahah…jgn la wat cm tuh x bek la..nnt kne batang hidung ko sendiri baru ko nages x berlagu..baru aku nk ckp padan mke ko beb..ahhaha….

Jgn la sesekali k…mcm ne pn..jgn men kn perasaan org..aku selalu pesan kat dr aku..bia org wat kite tp jgn kite wat org….klo kite wat org kite akan dapat balasan dy..so bia je la org wat kite k…

Bagi aku lelaki yg ske tunjuk dari segi perbuatan ni sgt bagus..but korg kne pk..prons n cons dy….

Stiap bende bek ada buruknye kn…so dari segi beknye..kite leh sedar yg dy syg kn kite…but the cons dy lak..ada stgh laki nk tnjuk syg dy kat kite dari segi perbuatan iaitu dgn memegang kite…tu ke nama syg…???oh GOD…byk bende len lagi tok tunjuk kn syg tu k..comeon la…open ur eyes n minds …that not the right way k…kalo laki ada cam tuh bek tinggalkn aje k..the the bes way…

Huhu..aku tulis ni bkn pe..aku nk kongsi je..kadng2 sini tempat aku nk luahkn n bagi pendapat…so aku rasa ni pendapat aku terhadap laki…

Bde ni aku dpat ilham pas aku membaca bayk novel lately nih,,,

Thnx 4 read this entry..(;

No comments:

Post a Comment