Blogger Layouts

Tuesday, March 1, 2011

KELONJAKKN….


lme da aku x update blog ni kn…waaa..lme tol la…rasa rindu lak aku…heheh….

leh x kalo aku ckap aku nk rasa lonjak2 je..hehehe….

seronok la..aku xtau la npe aku rasa seronokk ni…padahal xde pe pn aku nk seronok,,,,tp aku rasa nk seronok la akku nk lonjak2..ahhaah…beskn idop ni xyh sgt nk pk mslh kot..huhh…aku rsa diri aku tenang sgt skg..aku rasa aku nk jadi cm ni la sampai bile2..ilang dari rasa skit ati…rasa idop ni tnng je kot…swonk kn..hahah

aku rasa nk senyum je pas ni tnpa berkata apa2..ehehe..mcm lagu tu..SENYUM XPERLU KATA APA2….:)

aku suke dgr lagu tuh…J

teringat masa zaman kanak2 dlu..aku rasa aku nk patah balik je kat zaman tu kot..spe yg xnk zaman tuh..zaman tu adalah zaman men je kot…ZAMAN nk MAIN@..tnpa pk sebarang mslh kot..korg pn ske kn bile zaman kank2…dapat je pe kite nk..kalo xdpt kite akan nagis..org da rimas kite nagis tp dy akan bg gak kat kite kn…hahahah..

kelaka la kn ….swonok la kot…aku ske la…..

mcm kanak2 lak kn…aku ni pe la..nk kata matang mmg da besar da kot..aku rasa aku mcm dak kecik lak,,,hahah,,,,aku rs aku nk gelak je kot..hahah…

ni la baru nma idop kot…aku rasa diri ni bagai kn permaisuri…huhhu…sedang aku ske ria tanpa rasa batas…

aku harap smpai bile2 la aku cam ni..aku xnk la mcm aku jadi tenang cam ni skg lps ni aku pn rasa xsedap ati lak …aku nk wat cam ne la kn…aku nk gak rasa seronok je kot….seronok tanpa pikir kn mslh dlm idop ni…tenang je aku rasa..walaupn aku rasa bosan ..tp aku masih ada family n ada member tok aku berhibo…..huhu.

aku harap ni stay till the end of my LIFE..:)

Alhamdullillah….:)

im happy with my LIFE now..:)

No comments:

Post a Comment