Blogger Layouts

Sunday, March 20, 2011

I got called from.....who??


waa....
really suprise!!
i didnt xpect pn yg seorg ni nk call aku..
aku terkejut..
bile dy call aku mle2 aku xangkt..sbb ph aku dlm kete..
blk je dari tgk wyg kat curve wif ma cozn...aku pn lpe nk kua kn ph aku...hhehe..
leh lak lpe kn..
den around kul 4.32 petang ada org call aku ...aku lately ni aku mls la nk call blk..sbb before dis aku ada gak org call aku sbb bile aku angkt dy xnk ckp...
so aku mls la nk layn blk..
den aku pn aku call la blk no tu..around kul 6 ptg..lpas aku anta czn aku g Teknik Gombak..
no tuh menjadi tanda tnye sbb aku mcm penah knl no tuh...
den aku call..den aku dgr sore gul yg angkt..aku pn tnye la...tadi ada x call ni sy..den dy ckp..nk ckp ngan spe ek..aku pn ckp la tadi ada org call aku ...
den dy cakp ow Aduka ko..aku terkejut bile dy yang call aku...
huhhuhuh

den dy pn call la blk ..sbb dy ckp ari ni bufday IBU dy..hehhe..aku pn wish la Epy Bufday kat Ibu dy..heheh...xpe la sbg sorg kawn yang bek kn..aku pn wish la..huuh...
da lme kot kiteorg xjmpe..las jmpe masa aku hari raye tahun lpas kot..lame x..


den after kiterog sembag2..tbe2 dy ada wat luahan hati...
dy ckp dy syg aku sgt2..kawan yg dy syg sgt..aku terharu dgr...
dy ckp dalm ramai2 kawn sy syg aku...
n dy ckp kalo dy ilang aku dy rasa dy xde arah..huhu..
aku terharu la dgr pe dy ckp..
dy berjaya wat aku menitiskn air mata aku kerana aku gembira kot..waa

aku xsangka la dy cm tuh..dlu dy xmcm tuh ngan aku...
now..i dont no...

aku terharu gle ble dgr cam tu ..
spe yg xterharu..dgr kawan kite ckp cam tuh......
aku nagis la..
mgu dpn aku jnji nk kua ngan dy....nk lpk je..
dkt2 uma je kot...
huhhu
x g mana pn....
:)

tq cz being MY FREN till NOW...:)
<3
LOVE u!!

No comments:

Post a Comment