Blogger Layouts

Thursday, December 2, 2010

Xsangka kot...
























huhuu...leh imagine x korg aku jmpe member skola rendah aku la...
ya allah hensem kot..
waaaa.....
aku jd speechless la.....bile dy yg tegor aku k...bile aku yg jmpe dy ari tuh time kat KTM dy lgsg x tegor aku kot..bile td jmpe dy kot dy tego aku dlu..waaa..terkejut mak nyah...
ahhaha...
tp pape pn aku ttp ske sbb dy tego aku..
aku nk g bli topup kat PETRONAS....
xsangka lak dy keje part time kat situ..aku mle2 xperasan pn yg dy tu..tp bile dy tnye aku..br aku perasan yg dy adalah kwn skola aku dlu yg pernah aku minat..
dy ckp dy da abis belajar da...
dy amik PILOT kot..
huhuh..
xpe la...aku ske org bw kapal terbang nih.,..
hahaha..
bajet je kn..tp pape pn dy mmg bek pn dari skola..
time skola rendah dlu aku ngan dy slalu gaduh..
aku n dia pengawas..
hahha
leh gadoh kan..

hahah..
pape pn da besar;...
msing2 da jadi insan yg berguna da kot..
hahahaha
n dy ckp dy da gred da..
huhuhuh.....
huhu..sdp aku dgr..
xpe la..aku pn da nk abis da...leh la nnt..
haha..
tp bile aku tgk dy dy da ada awek la...huhu...
tp aku tgu je la nnt klo dy ada kad kawin sampai uma aku br aku dtg k
hahaha..
...
dy ensem la...wat aku epy bile aku jmpe dy kot..
haha..
gedik an..
ahhaha


No comments:

Post a Comment