Blogger Layouts

Wednesday, December 29, 2010

Membawa kanak2 menaikoi keratapi KTM...



NI ECHA....



azen aku datang tok aku blk uruskn abg dy nk g Teknik Gombak...dkt je kn...
lepas itu aku pn datang la umah nek aku tok bermain ngan dorg..
aku pn da lme xjmpe dorg...
padahal br je minggu lepas jmpe dorg..tp xpe la..
men ngan dorg seronok kot..hehhe
aku paling ske men ngan ELISYA..atau aku ske pgl dy ECA...heheh...
she so cute...aku ske tarik rambut dy n gigit pipi dy..geram kot...hahaha
den aku pn cakp la kat mak dy tok mintak permission tok bawa dy g nek ketapi...kebetulan lak mak aku cuti...hehe..sbb amik ubat kat spital..huu..
aku pn k je..
aku bgn pg tgk mak da bawa ECA n AAN tok aku bwa nek ketapi..heee...dorg punye la ske kn tok nek ketapi..hehe..aku pn terhibur.,..
masa nk g nek ketapi aku siap makeup dy lagi kot...haha.dy mintak aku tok makeup kn dy..
hehehe
chumell...
geram aku ...den aku pn makeup kn la..
huhuh
lpas tu aku pn bawa la dorg..
aku nek dari stesen KEPONG SENTRAL,,,dkt je ngan uma aku..
kalo nek kete 5 minit je la..huhu..
dkt je..
uhuh
ble aku bw dorg smpai sne..semua org pandag aku..mesti dorg ckp MUDA lagi da ada 2 org ank...hahaha
perasan kn...
semua org pandag...sbb ece tu chumel...
hhaha
semua org la pandang dy..heheehh
aku beli tiket smpai kl sentral je....
den aku patah blk la...
heheh
kejap je kn....
asl kn dorg nek ketapi.. ..
sampai je kl sentral..aku pn cakap la nk belanja dorg mkn ice cream kat MCd...hehe..
dok la lme skit kat sne...heheh..
tgk la LRT kat situ...ECA ckp la.."etapi kak"...aku tnye "adk nk nekk x??"
dy ckp"nak..etapi ungu adik"..hahahah aku gelk bile dy ckp cam tuh...
aahah

den aku pas mkn ice cream den da abis..kiteorg pn blk la...
ni la gamba dlm masa tgu n dlm ketapi..




NI eca n Adk ANn



Dorg tgkp gamba bersama.....


SERONOK bw dorg...tergelk2 aku..heheh...
lepas ni spe nk aku bw nek ketapi leh la..hahahah

K

No comments:

Post a Comment