Blogger Layouts

Wednesday, June 15, 2011

Bile mereka becanda..::)

Ni la DHILA...

Ni la NAD..loseerr..ahha


Yuhuu,,,,msti korang tertanye kn siapa kah gerangan dua org nih..heheh..mereke ni merupakann salah KREW Petronas… atau lebih dikenali sbg kwn sekerja aku..hehe……mle2 jmpe dorg nih aku pk drg ni agak sombong la..lepas da lme2 kenl,,,dorg ni otak gler2…haah..cam sengal..Aku kenal kn mereka k…sorang nama nye NAD n sorg lagi DHILA..NAD yg xpakai spec tuh..yg pakai spect tuh adalah DHILA..yang palinga ku rasa LOSER..haha..sbb dy ske cari pasal ngan aku oh..haahaha…

Masa ni kiteorg kat CURVE..hehe..kteorg g curve semata2 nk cari baju untuk dinner yang bertemakn buah buahan…hehahaha..kelaka kan tema dy..huhuh..aku rasa kn tema mcm pet ah..agak kelaka la..akhirnye jmpe gak baju yg bertemakn buah-buahan…kiteorg jmpe kat F,O.S..huhu…akhirnya jmpe..mle2 cari kat BRNd outlet la…huh..ada org cakp kat sne ada..so kiteorg cari la baju kata sne,..huhu…rpenye xde kot..uhuh..nsb bek la FOS penyelamat…yg Dhila ni lak nk cari baju pisangt gak…aku berterima kasih gak kat FOS..sbb ada baju tuh…haha…kalo x berjalan lagi la kiterog..ahaha


2 comments:

  1. ko lgi tinggi dr die???
    musykil aku hahahah

    ReplyDelete
  2. ha..ko baru tahu,,,aku ni tinggi la beb...

    ReplyDelete