Blogger Layouts

Thursday, February 17, 2011

opis kosong ari nih..

IDOP ken RELAX Kn....




bes tol kot..aku dok kt tmpt org tok men internet..jaht kn akiu..
hahahha
kalo aku xmen aku xdpt la nk tulis blog nih..
ahhaah
bes xbes doh..
ari ni xde org pn kat pejabat..
seronok sih...
aku leh lak goyang kaki kn...
HAVEn beb..
pergh...
ni la dunia aku...
xde spe nk arah aku..
ngikut jadual aku...nex week aku bz la kot..
pergh.. mmg la...
mendapt la aku mgu dpt...ahahah...
tp xpe la.....
MIngu ni leh lak bos xde kn..
bos g SARAwAK sminggu...
pergh mmg bes...
so byk la yg tergendala...
meeting nk wat dis week pn tergendala..
sian kn..
aku pn xtau la..
haha
tp bes la...
rasa bes je...haven kn,,,
bile ada keje baru la aku wat...
maklum la budak prktikal kn...
ahahahah
cam ni la..
cam org bodo je..
tp bile byk keje jadi cm kuli lak....

No comments:

Post a Comment